Sunday, September 25, 2011

ေန႕စြဲ (26.9.2011)

ခံစားမိတာေလး ေရးခ်င္လို႕ဗ်

က်ေနာ္ ဒီေန႕ စိတ္ထဲမွာ တမ္းတမ္းတတေလး သတိရတယ္ဗ်ာ

ရင္ခုန္မႈေလးတစ္ခုဟာ ရင္ဘတ္ထဲမွာ ေႏြးခနဲ ေႏြးခနဲ ျဖစ္ျဖစ္လာတယ္..။

လက္၀ါးႏွစ္ဖက္နဲ႕ ရင္အုံေလးကို စမ္းမိေတာ့ က်ေနာ့္ စိတ္ေတြ ပူေႏြး လတ္ဆတ္လာတယ္..။

အာရုံေတြ ရွင္းလင္းလာတယ္..။ ဒါဟာ အခ်စ္ကေပးတဲ့ခံစားမႈေလးေပါ့..။

လြမ္းတယ္လို႕ ေျပာတာထက္ သတိရတယ္လို႕ပဲ သံုးႏႈန္းခ်င္ေသးတယ္ဗ်ာ..။

သူမကို က်ေနာ္ သိပ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာပဲ ရွိေသးလို႕ေပါ့ဗ်ာ..။

ဒီေန႕ မနက္မိုးလင္းတည္းက ထူးထူးျခားျခား အရမ္းသတိရတယ္..။ အခ်စ္ဟာ အခ်ိန္တိုင္းသတိရမႈကို ျဖစ္ေစတယ္တဲ့..။

က်ေနာ္ အရမ္းခ်စ္တယ္ဗ်ာ..။ ဒီလိုေျပာဖို႕အခြင့္အေရးရမယ္ဆိုရင္

ကမၻာၾကီးမွာ အဓိပၸာယ္ရွိတာ တစ္ခုခု က်ေနာ့္အတြက္ ရွိေနေသးတယ္လို႕ က်ေနာ္ယံုၾကည္ပါၿပီ..။

ေနရာေတြ ေ၀းေနတဲ့ အခ်စ္ခရီးလမ္းဟာ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ ပန္းခင္းလမ္းျဖစ္ျဖစ္ ခေရာင္းလမ္းျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္

သူမ လက္ကို တြဲဖို႕ ျဖတ္သန္းဖို႕ ႀကိဳးစားမယ္ဗ်ာ..။

ဒီစာကို ဖတ္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအရမ္းတင္ပါတယ္..။

ရင္ခုန္စြာရူးေနတဲ့ green

0 comments:

Post a Comment