Tuesday, September 27, 2011

Facebook နဲ႕ က်ေနာ္ ..

facebook တဲ့ ဟီဟိ ဟာသလိုလို သေဘာတရားႀကီးတစ္ခုလိုလို ဗ်ာ ေရးထားတာေလး ဖတ္ရတယ္ဗ်ာ

ဖတ္ခ်င္ရင္ ဒီမွာ သြားဖတ္ေပေရာ့...။

က်ေနာ္လည္း social မက်တာေတာ့ မဟုတ္ဘူးဗ်ာ..။

ဒါေပမယ့္ ေဖ့ဘြတ္ကို ဘယ္လိုသေဘာာထားမိလည္း မသိပါဘူးဗ်ာ.။

အဟဲ ခင္ညားကေတာ့ ေဖ့ဘြတ္ခေရဇီဆိုရင္ က်ေနာ့္ကို ရယ္လိုက္ေပါ့ဗ်ာ..။

ေဖ့ဘြတ္ကို သံုးကို မသံုးတာဗ်ာ..။ ဒါေပမယ့္

က်ေနာ္အခု ေဖ့ဘြတ္၀င္ျဖစ္တယ္..။ က်ေနာ့္ဆီေမးလ္ပို႕ခ်င္ရင္ aungminoo252@facebook.com ကို ပို႕လိုက္..ဟဲ ဟဲ..။

ေဖ့ဘြတ္ကို က်ေနာ္က က်ေနာ့္ခ်စ္သူလို သေဘာထားတယ္ဗ်ာ..။

ဟဲ.. ခုနက က်ေနာ္ ေပးထားတဲ့ လင့္က စာကို ဖတ္ၿပီးၿပီထင္လို႕ေနာ္..။ ေျပာျပေနတာ..။

က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက ေဖ့ဘြတ္ခေရဇီေလးဆိုေတာ့ က်ေနာ္လည္း လိုက္ခေရစီရမွာေပါ့ ဟုတ္တယ္မလား ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ အက်ိဳးရွိတယ္ ဆိုရမွာေပါ့

အလြမ္းေျပ သူမရဲ႕ ပံုေလးေတြကို သြားသြားငမ္းလို႕ရတယ္ေလ..။

ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ သ၀န္မတိုမိေအာင္ စိတ္ထဲမခံခ်ိမျဖစ္ေအာင္လည္း ေနရေသးတယ္ဗ်..။ က်ေနာ့္ခ်စ္သူက ပင္လယ္ေရမဟုတ္ေတာ့ ဘယ္သူေသာက္ေသာက္မကုန္ဘူးလို႕

ေျပာေနက်စကားကို သံုးလို႕မျဖစ္ဘူးေလ..။ဒါေၾကာင့္ လိုက္ၿပီးေတာ့ check လုပ္ရတာလည္း ေမာလိုက္တာ..။

ေဖ့ဘြတ္ေလးကေနတစ္ဆင့္ ခ်စ္ေနခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္ အတြက္ အခ်စ္ဟာ ေဖ့ဘြတ္လို႕ေျပာရမယ္ထင္တယ္ ဟီ ဟိ..။

ေနာက္မွ ေဖ့ဘြတ္ပံုျပင္ေလး ေျပာျပမယ္ဗ်ာ ေနာ္..။

က်ေနာ္ သူ႕ကို အရမး္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ေသခ်ာတယ္..။ ေဖ့ဘြတ္က က်ေနာ့္အတြက္ အခ်စ္ကို ေဖာ္ေဆာင္ေပးလိမ့္မယ္လို႕ ထင္တယ္ဗ်ာ..။

ေဖ့ဘြတ္ကေန ခ်စ္သူရွာတယ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူးဗ်ာ..။ ဒါေပမယ့္ ေဖ့ဘြတ္မွာ အခ်စ္ကိုရွာေဖြေတြ႕ရွိိတယ္ဆိုရင္ေတာ့

အဟဲ ဟုတ္တယ္လို႕ ေခါင္းျငိမ့္ျပခ်င္လိုက္တာ..။

ေဖ့ဘြတ္က ေကာ္မန္႕ေလးေတြသာ စကားေျပာတတ္ရင္ သူမကို ခ်စ္တယ္ ခ်စ္တယ္လို႕ က်ေနာ့္ ႏွလံုးခုန္သံစည္းခ်က္အတိုင္း ေျပာေနမိတယ္လို႕

သူတို႕ေျပာေပးၾကလိမ့္မယ္ဗ်..။

ကဲ ခ်စ္သူေရ social network ဆိုတာ စိတ္ကို ေလးျမတ္ေစရုံသာမက အခ်စ္ကို လည္း ေပ်ာ္ရြင္ေစလိမ့္မယ္လို႕ ယံုၾကည္ပါရေစ

0 comments:

Post a Comment