Thursday, September 29, 2011

ေျခရာေလးျဖစ္ခ်င္တယ္ (29.9.2011)

မင္းရဲ႕ေျခရာေလးသာ ျဖစ္လိုက္ခ်င္တယ္
မင္းဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လွည့္မၾကည့္မယ့္ ေျခရာေလးေပါ့
ဒါေပမယ့္ မင္း ဒီေျခရာေလးမွာ ေသခ်ာနင္းခဲ့ေပးပါ..။

`မခ်စ္တတ္လို႔လားမသိဘူး
သူမ်ား ခ်စ္ျပရင္
မခံစားတတ္လိုက္တာ..´ အဲလိုမ်ိဳးေလးျပန္ေျပာခဲ့သလားကြာ..။

ဒီေန႕ က်ေနာ္ ခံစားခ်က္ေလးကို အရင္ေျပာရမယ္ထင္တယ္..။
မြန္းၾကပ္တယ္.။ မေက်နပ္တာကို ခံစားေနရတယ္..။

လူတစ္ေယာက္ကို စိတ္တိုတယ္ဆိုတာထက္ ကိုုယ့္ကိုယ္ကို လည္း အားမရဘူးဗ်ာ..။
က်ေနာ္… ကိုယ့္ကိုယ္ကုုိ အသံုးမက်ဘူးလို႕ ခံစားရမိလို႕ဗ်ာ..။
ဒီေန႕ မရမ္းရာဘာၿခံ မွာ ေရစင္ေဆာက္ဖို႕ရယ္ ေရအတြက္လိုအပ္တဲ့ ေရစုပ္စက္တို႕ ပိုက္တို႕
ဘာညာ ၀ယ္ၿပီးေတာ့ ပမၼတီး မွာသြားပို႕ေပးရသည္။ ၿပီးေတာ့ ေရစင္လုပ္ဖို႕အတြက္
လက္သမားကို သြားေျပာသည္..။ တစ္ေန႕လံုးနီးပါး ေျပးလႊားေနရသည္ေပါ့ေလ..။

ညေနအိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ေျခလက္ေဆး ထမင္းစားၿပီးေတာ့ အင္တာနက္ဆိုင္ေလးသို႕
သြားမိသည္..။
အြန္လိုင္းေပၚေရာက္ေတာ့ ဂ်ီေတာ့လ္ဖြင့္တယ္..။ေဖ့ဘြတ္ဖြင့္သည္..။ မေန႕က ေရးထားတဲ့ ဒိုင္ယာရီေလးတင္သည္..။
ၿပီးေတာ့ ဂ်ီေတာ့လ္က custom message မွာ စာေတြ ေလွ်ာက္ေရးမိသည္..။
က်ေနာ္သည္ စိတ္ထဲမွာ နင့္နင့္နဲနဲေလးတစ္စံုတစ္ခုကို ခံစားရသည္..။ ဘာလဲဆိုတာေတာ့ က်ေနာ္မေျပာခ်င္ပါ..။
ဒါေပမယ့္ ကမၻာေပၚမွာ က်ေနာ္ ခံစားဖူးတဲ့ ခံစားမႈေတြထဲမွာ ဒီေန႕ခံစားရတာကို ေျပာမျပခ်င္ပါဘူးဗ်ာ..။
ဒီေတာ့ စိတ္ေျဖသိမ့္တဲ့အေနႏွင့္ေပါေနမိသည္..။ က်ေနာ္ ဆင္ေျခေပးေနသည္မဟုတ္ပါ..။

က်ေနာ့္ အေပၚမွာေရးထားတဲ့ ေျခရာေလးျဖစ္ခ်င္တယ္ဆိုတာ ကိုခန္႕က်ေနာ့္ကိုေျပာျပတာပါ..။ က်ေနာ္ အဲေလာက္မခ်စ္တတ္ပါဘူး..။
ဒါေပမယ့္ အဲလိုခ်စ္ပါတယ္..။ က်ေနာ္လည္း သူ႕ရဲ႕ ေျခရာေလးသာ ျဖစ္ခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ..။
ဒါေပမယ့္ ေျခရာဆိုတာလည္း သူဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လွည့္ၾကည့္တာမဟုတ္ဘူးေလ..။
က်ေနာ္ တစ္ခုေျပာျပမယ္ဗ်ာ..။ က်ေနာ္…အစိမ္းေရာင္ကိုပဲ အျမဲတမ္းၾကည့္ရမယ္ဆိုလို႕ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုလံုးကို အစိမ္းေရာင္ေျပာင္းမိခဲ့တယ္ထင္သည္..။
အစိမ္းေရာင္မ်က္မွန္ေလးတပ္ထားလိုက္ရင္ ၾကည့္သမွ် အစိမ္းေရာင္ျဖစ္ေနမည္ဟု က်ေနာ္လည္းမေတြးမိဘူးဗ်..။
ၿပီးေတာ့ ဒီေန႕က်ေနာ့္ ဖုိရမ္က profile ေလးကို ျပန္ေျပာင္းလိုက္တယ္..။

အေမက က်ေနာ့္ကိုေျပာသည္..။`သားး..ဘယ္သူကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ မယံုနဲ႕´ တဲ့။ က်ေနာ္ ယံုမိခဲ့တယ္..။
က်ေနာ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာကို ယံုမိခဲ့တယ္..။

တစ္ခါတုန္းက ကေလးေလးတစ္ေယာက္ လမင္းၾကီးကိုလုိခ်င္တယ္လို႕ အေမကို ပူဆာေတာ့ အေမက
ကေလးေရွ႕မွာေရခြက္ေလးထားေပးလိုက္ေတာ့ လမင္းက ေရခြက္ထဲေရာက္သြားၿပီးေတာ့
ကေလးေလးေပ်ာ္သြားတယ္တဲ့..။ ဒါေပမယ့္ လမင္းေလးကို သူတကယ္မရဘူးဆိုတာ သူမသိလို႕ေပ်ာ္ေနတာေပါ့..။

အခုက်ေနာ္ေပ်ာ္ပါတယ္..။ အခ်စ္ဆိုတာ ခ်စ္ေနဖို႕လို႕ပဲ က်ေနာ္ထင္တယ္ေလ..။
ခ်စ္ေနခြင့္ေလး မရေတာ့မွာပဲ စိုးရိမ္မိပါတယ္..။

တစ္ခါတစ္ေလမွာ ခ်စ္သူေခါင္းၿငိမ့္ျပတာေလးကို ျမင္ခ်င္လိုက္တာဗ်ာ..။

အားလံုးကို ေလးစားခင္မင္လ်က္

green

0 comments:

Post a Comment