Sunday, October 2, 2011

1.10.2011 ( ရွင္းျပျဖစ္ခဲ့တယ္ေလ)

ဒီေန႕ မနက္၇နာရီ ရုံးသြားရသည္..။ သူေဌး ရယ္ မန္ေနဂ်ာ မမရယ္ ကိုေက်ာ္ထက္ရယ္ ကိုဖိုးသဲရယ္ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႕ေတြ မရမ္းရာဘာၿခံသို႕

သြားၾကဖို႕ေပါ့..။ ရုံးေရာက္တဲ့အထိ ဘာအတြက္လည္း မသိရေသး..။

သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ မိုးေတြ ရြာလာသည္..။ မရမး္ကို သြားတဲ့တစ္ေလွ်ာက္လံုးမိုးသည္းသည္းႏွင့္ ခရီးဆက္ခဲ့ရသည္..။ လက္ဖ်ားေတြ ေသြးမရွိေတာ့

အရမ္းခ်မ္းၿပီး လက္ေတြ ထုံေနသည္..။ အသည္းထဲထိ စိမ့္ေအာင္ခ်မ္းမိသည္.။ မရမး္ေရာက္သြားေတာ့ ကိုေက်ာ္ထက္ ကိုဖိုးသဲႏွင့္ က်ေနာ္အရင္ေရာက္ေတာ့ဒ

ဆိုင္ထိုင္ၿပီး ေရေႏြးေသာက္တာေတာင္ ေတာ္ေတာ္နဲ႕ အခ်မ္းမေျပဘူးး..။ က်ေနာ္က ေမးမိသည္..။

ကိုေက်ာ္ထက္ မရမ္းကို ဘာအတြက္လာတာလဲသိလားလို႕….။ သူက ရာဘာပင္ေတြ စိုက္ခိုင္းမလို႕ေနမွာေပါ့တဲ့..။

က်ေနာ္တို႕ရယ္မိၾကသည္..။ ရုံးမွာ ကိုေက်ာ္ထက္က အင္ဂ်င္နီယာ က်ေနာ္လည္း အင္ဂ်င္နီယာပါပဲ ..။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ကေတာ့ အင္ဂ်င္နီယာေပါက္စေပါ့..။

ကိုဖိုးသဲက ေဆးသုတ္ဆရာပါ..။ ထားပါ..။ ခနေလာက္ေနေတာ့ မန္ေနဂ်ာမမနဲ႕ သူေဌးေရာက္လာၿပီးေတာ့ ေအာင္မင္းဦးနဲ႕ ေက်ာ္ထက္လြင္က ေရရေအာင္လုပ္ေပးလိုက္လို႕

ေျပာတယ္ဗ်..။ ေရစုပ္စက္ရယ္ ေရပိုက္ေတြ ဆင္ခိုင္းတာေပါ့..။ အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္တို႕လည္း ေရပိုက္ဆင္ေနၾကေရာေပါ့ဗ်ာ..။

ရာဘာၿခံဆိုတာသိတယ္မလား ဧက၅၀ ေလာက္ဆိုေတာ့  အက်ယ္ၾကီးေလ ..။ တဲနဲ႕ေရတြင္းနဲ႕ဆို ေပ ၆၀၀ ေလာက္ေ၀းတယ္..။

အဲဒီ တဲ နဲ႕ေရတြင္းကို ဒီေန႕ အေခါက္ေပါင္းမ်ားစြာ ကူးခ်ည္သန္းခ်ည္ ေရပိုက္ယူလုိက္ စက္ယူလုိက္ လုပ္ေနရတာေပ့ါ..။ စက္ကလည္းအသစ္သာဆိုေပမယ့္

ေရကိုစုပ္မရဘူး..။ ဒီေတာ့ တစ္ေန႕လံုးနီးပါး ၾကာသြားတာေပါ့..။ အလုပ္ကို တကယ္စိတ္ပ်က္မိသည္..။ ေမာလုိက္တာ ..။

ပင္ပန္းတာေပါ့…။ ဒါေပမယ့္ သူ႕၀န္ထမ္းဆိုတာ သူ႕ဆန္စား ရဲရမယ္ဆိုတဲ့စကားလိုပဲ ခိုင္းတာကိုေတာ့လုပ္ရမယ္ေပါ့..။ ထားပါ..။ ဒီေန႕ေတာ္ေတာ္ေလး အီစလံေ၀တာေလးေျပာျပတာပါ..။

ျပန္ေတာ့လည္း မေန႕ကလိုပဲ မိုးခ်ဳပ္ပါသည္..။ ဒီေန႕ေတာ့ ေကာ္နရွင္ရသည္..။ အြန္လိုင္းတက္မိသည္..။

ခ်စ္သူႏွင့္လည္း စကားေျပာျဖစ္သည္..။ မေန႕က ကိုဖိုးသဲ ေျပာထားေတာ့ က်ေနာ္သူ႕ကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းပဲ ေျပာပါသည္..။

ခ်စ္သူရွိလားလို႕ ေမးသည္..။ က်ေနာ္ေျပာျဖစ္တာေလးေတြကိုေရးမျပေတာ့ပါ..။ ဒါေပမယ့္ ဒီေန႕က်ေနာ္ သူ႕ကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာေလးကို

ေသခ်ာေျပာျဖစ္ပါသည္.။ က်ေနာ့္စိတ္ထဲ ပင္ပန္းခဲ့တာေတြ အားလံုးကိုေမ့ေပ်ာက္သြားသည္..။  က်ေနာ္ သူ႕ကို အရမး္ခ်စ္တယ္ေလ..။

သူကသာ က်ေနာ့္ကို အေရးတယူေလး စကားေျပာရင္ က်ေနာ္ အဲအခ်ိန္ကို ဘာနဲ႕မွ မလဲႏိုင္ဘူးး..။ အရမး္ေက်နပ္တယ္..။

ဒါေပမယ့္ေပါ့ဗ်ာ..။ က်ေနာ္က ခ်စ္ေနတဲ့သူဆိုေတာ့ သူ႕ကို မေရတြက္ႏိုင္တဲ့စကားေတြ ေျပာျပစရာေတြ အမ်ားႀကီးရွိတာေပါ့ဗ်ာ..။

မေျပာမိပါဘူး..။ သူ႕ကို အေႏွာင့္အယွက္ မျဖစ္ေစခ်င္ပါဘူးဗ်ာ..။ သူသာေပ်ာ္မယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္ ဟာသသရုပ္ေဆာင္လုပ္ဖို႕ ၀န္မေလးပါဘူး..။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္ေတြးထားတဲ့ အခ်စ္ဆိုတာ ခ်စ္ေနဖုိ႕အဓိကပါပဲ က်န္တာ ဘာမွမလိုပါဘူး..။

ဒီေလာက္ပါပဲ အခုေတာ့ ေျခေထာက္ေတြ နည္းနည္းေညာင္းေနေလရဲ႕ဗ်ာ.. ။အိပ္ေတာ့ မအိပ္ခ်င္ေသး…ဖလက္သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ေလာက္လုပ္ဦးမယ္..။



ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ..။

green

0 comments:

Post a Comment