Thursday, October 6, 2011

5.10.2011 ( ရူးရူးမူးမူး ခံစားမိျပန္တာေပါ့ )



ဒီေန႕ ရုံးမွာ သူေဌးနဲ႕ မန္ေနဂ်ာမမ နဲ႕ မရမ္းရာဘာၿခံသြားသည္။

ရုံးမွာ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ပဲေပါ့။ က်ေနာ့္ကို တန္ဖိုးနည္းအိမ္ယာမ်ားႏွင့္ ၿခံစည္းရုိး ျပဳလုပ္ျခင္းအတြက္

ေၾကျငာ vinyl လုပ္ခို္င္းထားသည္။ ျခံစည္းရုိးျပဳလုပ္ျခင္းအတြက္ vinyl မွာၿပီးသြားၿပီျဖစ္၍ တန္ဖိုးနည္းအိမ္ယာမ်ားအတြက္မူ

မၿပီးျပတ္ေသးပါ။ ဒီေန႕ အြန္လိုင္းသံုးျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ ခ်စ္သူကို ေတာ့ ဘာမွ စကားစျမည္ပင္ မေျပာျဖစ္ပါဘူး။

ညေနေရာက္ေတာ့ ကိုခန္႕ရယ္ အီမို၀ိုင္းေလးရယ္ က်ေနာ္ရယ္ ခ်ိန္းၿပီးေတာ့ အရက္ဆိုင္သြားျဖစ္သည္။

အရက္ဆိုင္ထုိင္ျဖစ္ရင္ေတာ့ မမူးခင္ထိေတာ့ စကားမေျပာျဖစ္ပါဘူးဗ်။

မူးလာေတာ့ စကားေတြ ေလွ်ာက္ေျပာျဖစ္သည္ေပါ့။ ည ဆယ့္တစ္နာရီေလာက္မွ ျပန္ျဖစ္ၾကသည္။

အခု ျပန္ေရာက္ေတာ့ ဒီစာေလးကို ေရးေနပါသည္။ ဒီစာေလးေရးေနတုန္း သူမပံုေလးေတြကို ဖြင့္ၾကည့္ၿပီး ရင္ထဲမွာ နင့္နင့္နဲနဲ ခံစားရပါသည္။

က်ေနာ္ အရမ္းခ်စ္တယ္လို႕ ခံစားမိသည္။ ကိုခန္႕ကေတာ့ သူ႕ေကာင္မေလးအတြက္  အသည္းကြဲေနသည္ဟုဆိုပါသည္။

က်ေနာ္ကေကာ အသည္းကြဲေနတာလားလို႕ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ။ က်ေနာ္ သူ႕ကို အရမး္ခ်စ္တယ္ဗ်ာ။ သူကသာ က်ေနာ္႕ကို ျပန္ခ်စ္မယ္ဆိုရင္

က်ေနာ္ အရမ္းေပ်ာ္မွာပဲ။ ဒါေပမယ့္ သူမက တျခားသူကို ခ်စ္မိေနသည္ပဲေလ..။ က်ေနာ္ ဘာတတ္ႏိုင္မည္လဲ။

ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ခ်စ္ေနတာကို ရုပ္သိမ္းလို႕လည္း မရဘူး ၊ေခါက္ထားလို႕လည္း မရဘူး၊ သိမ္းထားလို႕လည္း မရဘူး ။

အရမ္းခ်စ္တယ္ဗ်ာ။ ဘာလိုခ်စ္တာလဲ လို႕ က်ေနာ္ကိုေမးရင္ေတာ့ က်ေနာ္သူ႕ကို ခ်စ္တယ္။ အရမ္း အရမ္းခ်စ္တယ္လို႕ပဲ ျပန္ေျဖမွာပါ။

သူမ ဓာတ္ပံုေလးေတြကို က်ေနာ္ shift delete မႏွိပ္ခ်င္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္္ သူ႕ပံုေလးကို က်ေနာ္ ၾကည့္မိရင္ က်ေနာ္ အရမ္းေၾကကြဲရတယ္ဗ်ာ။

က်ေနာ္သာ သူ႕ဆီကေန  ဂရုစိုက္မႈေလးတစ္ခုျဖစ္ျဖစ္ ရခဲ့မယ္ဆိုရင္အရမ္းေပ်ာ္မိမွာပဲဗ်ာ။ က်ေနာ္ အရက္လည္းမေသာက္ခ်င္ပါဘူး။

အရက္ေသာက္လည္း က်ေနာ့္ သူ႕ကိုမွ မေမ့ႏုိင္တာ။

က်ေနာ္ဘ၀မွာ သူ႕ကို က်ေနာ္ အရမ္းအေလးထားမိတယ္ဗ်ာ. ။ ျ်ဖစ္ႏုိင္ရင္ သူမကို က်ေနာ္ေရွ႕မွာ ေခၚထားခ်င္တယ္။

ဒါဟာ အခ်စ္လားလို႕ က်ေနာ္မသတ္မွတ္ခ်င္ပါဘူး ။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္ တစ္ဖတ္သက္ခ်စ္ေနမိလို႕ပါပဲ။

အခုက်ေနာ္ဒီစာကိုေရးေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ နည္းနည္းမူးေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ က်ိန္ေျပာ၀ံ့ပါသည္. .။ က်ေနာ္

သာ လို႕ေခၚတဲ့ ေကာင္မေလးကို အသက္ထက္ ခ်စ္မိပါသည္ဗ်ာ။ သူ႕ဓာတ္ပံုေလးေတြကို ၾကည့္မိတိုင္း က်ေနာ္ခံစားမိပါသည္..။

သူ႕ပံုေတြကို က်ေနာ္ shift delete ႏွိပ္ၿပီး ဖ်က္သင့္လား လို႕ က်ေ်နာ့္ကို အၾကံေပးၾကပါဦးဗ်ာ..။

အရမ္း ခံစားမိလို႕ပါ။ သာရယ္ ခ်စ္မိတဲ့ စိတ္ကို က်ေနာ္ ဘယ္လို လုပ္ရမွာလဲဗ်ာ။။

လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိတဲ့ စိတ္ဟာ အလိုလုိ ျဖစ္လာတာ မွ မဟုတ္တာ ။ က်ေနာ့္ကို ခြင့္လႊတ္ပါေနာ္..။ သာ့ ဘ၀ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြဟာ

က်ေနာ့္အတြက ္အေရးပါေနပါရေစဗ်ာ…။

သာတစ္ေယာက္ စိတ္ခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ပါေစဗ်ာ….။

0 comments:

Post a Comment