Friday, October 7, 2011

6.10.2011 ( မေတြ႕ရတဲ့ေန႕ေလးေပါ့)

ဒီေန႕ ရုံးမတက္ပါဘူး..။ ဒီေန႕ က်ေနာ္ဘာလုပ္ျဖစ္လဲ ဆိုတာကို က်ေနာ္မေရးေတာ့ပါဘူး..။

ဒီေန႕ အြန္လိုင္းတက္ျဖစ္ပါသည္။ ဘာအတြက္လဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္ ဟာသပံုစံေလးတစ္ခုကို ေပ့စ္ေလးတစ္ခုလုပ္လိုက္ေသာေၾကာင့္ပါ။

အဲဒါေလး တင္ဖို႕ေပါ့..။

လိုင္းက လံုး၀မေကာင္းဘူးဗ်ာ ။ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ မတင္ၿပီးဘဲ ေတြ႕တဲ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္နဲ႕ တင္လိုက္ရတယ္..။

ၿပီးေတာ့ က်ေနာ ္ျပန္ခါနီးေပါ့..။ သူ႕ ဂ်ီေတာ့လ္အေကာင့္ေလး မွာ လင့္ေလး ပို႕ထားေပးလိုက္သည္။ ပံုေလးက ဓာတ္ပံုႏွစ္ပံုပါ..။

အဲဒါကို animation လုပ္လိုက္ေတာ့ ပိက်ိ ပိက်ိ ေျပာေနတဲ့ ပံုေလးျဖစ္သြားတာေပါ့..။ သူေတြ႕ရင္ ရယ္မယ္လို႕ေတာ့ က်ေနာ္ထင္မိသည္။

က်ေနာ္ သူ႕ကို ေပ်ာ္ေစခ်င္မိသည္။ အခုတစ္ေလာ က်ေနာ္ စိတ္ညစ္ေနပါသည္။ အေၾကာင္းအရာေတြ အမ်ားႀကီးေပါ့..။

ထားပါ..။

က်ေနာ္ မေန႕ညက  အရက္ေတာ္ေတာ္မူးသည္အထိေသာက္မိသည္။ ဒါေပမယ့္မူးေနတာကို က်ေနာ္သူ႕ကို သတိရေနသည္..။

က်ေနာ္ သူ႕ကို ေမ့ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားရမည္။ ဘာလုိ႕လဲ ဆိုေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ အရာတစ္ခုကို အတင္းမလုပ္ယူခ်င္ပါဘူးေလ..။

ကိုခန္႕ကေတာ့ မိန္းမေတြ မေကာင္းဘူးလို႕ ေျပာစျပဳလာသည္..။ ထားပါ..။ အခ်စ္က အသည္းကို ကြဲေစသည္..။

အရက္ က အသည္းကို ေျခာက္ေစသည္ ..။ ႏွစ္ခုလံုးမေကာင္းဘူးတဲ့..။ ဒါေပမယ့္ သူခ်စ္တတ္ခဲ့တာကို က်ေနာ္ သိေနခဲ့သည္..။ သူ တစ္ကယ္ခ်စ္ခဲ့သည္..။

အခုေတာ့ သူက အခ်စ္အတြက္ ဘာလုပ္မည္ က်ေနာ္မသိ..။ က်ေနာ္လည္း ဘာလုပ္ရမည္မသိ..။ ကိုခန္႕ အၾကံဥာဏ္ေတာ့ မယူခ်င္..။

ညေနတိုင္း အရက္ဆိုင္ေရာက္ျဖစ္ေနမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပါ..။

က်ေနာ္အခ်စ္ဆိုတာကို ဘယ္ေတာ့မွ မယံုခဲ့ဘူးဗ်..။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ မယံုခဲ့တဲ့ အခ်စ္က က်ေနာ့္ကို အယံုအၾကည္ကင္းမဲ့ေအာင္ လုပ္ေနသည္ဟုထင္သည္။

က်ေနာ္ သူ႕ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာ က်ိန္၀ံ့ပါသည္..။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ ဘယ္သူ႕ကို က်ိန္ျပရမွာလဲ..။ ရယ္ရတယ္ေနာ္..။

က်ေနာ္ ဘာေတြ လုပ္မိေနတယ္..။ ဘာေတြ စိတ္ကူးေနတယ္ ..။ က်ေနာ္မသိေတာ့ဘူးေနာ္..။ က်ေနာ္ အယံုအၾကည္မဲ့ေနတာမဟုတ္ဘူးဗ်..။

တိတိက်က်ေျပာရရင္ တိတ္တခိုး အသည္းကြဲေနတာဗ်..။ ကဗ်ာ ဆန္ဆန္ေျပာရရင္..ဟာသဆန္သြားမယ္ထင္တယ္..။

အခ်စ္ဆိုတာ ၿပိဳင္ပြဲတစ္ခုဆိုရင္ က်ေနာ္က သူမ်ားေတြ ဆုေပးေနတဲ့အခ်ိန္မွ စာရင္းေပးမိေနတဲ့သူတစ္ေယာက္ေပါ့ဗ်ာ..။

ဒီေန႕ သူ႕ကုိ အရမ္းေတြ႕ခ်င္မိတဲ့ စိတ္နဲ႕ စကားေလးတစ္ခြန္းေလာက္ ေျပာခ်င္မိသည္..။ သို႕ေသာ္ မေတြ႕ရတဲ့ေန႕ေလးေပါ့..။

ေနာက္ေန႕ေတြမွာလည္း မေတြ႕ရင္ က်ေနာ္ ေမ့သြားမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္ ဒီေန႕လိုပဲ လြမ္းလိုက္မယ္ေလ..။

0 comments:

Post a Comment